Sunday 15 September 2013

masalah dan hati, takkan putus selagi tak mati.



***

banyak sangat perkara terjadi dalam sekelip mata sejak kebelakangan ni,
semuanya menjanjikan pahala jika kita tabah hadapi semua dengan tenang dan ikhlas.
ujian semua tu Allah nak bagi kita hadiah kan?

tak nak ke??

anything, everything jika letakkan Allah SWT yang utama dalam hati,
tak pikirkan manusia, tak lebihkan redha manusia, kompem
semua takkan jadi masalah, semua akan berjalan dengan tenang dan lapang..
betul..

tak caya?
cuba try..
inshaAllah :)





banyak saya belajar dari kesilapan-kesilapan yang lalu, jika tak salah kita sentiasa
akan rasa betul, right?

kesilapan menjadikan diri kita hari ini, kesilapan mematangkan dan memberi erti yang
sangat bernilai.. dengan syarat kita tahu menghargainya..

"..you are the winners, when ur win ur heart first,"
*b.i tunggang terbalik. hee

saya bukan baik, tapi saya berusaha nak jadi lebih baik,
saya bukan cantik saya berusaha nak cantik di mata-Nya,
saya bukan solehah tapi saya usaha sedaya mampu ke arah itu,
saya bukanlah mulia, namun saya nak sangat mulia di pandangan-Nya.

Allah.. kurniakanlah aku dan mereka rezki ikhlas.
moga-moga itu sandaran terbaik dalam kami kembali kepada-Mu kelak
ameen Ya Rabbal Alami.

--
love
inanNaurah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ad