Wednesday 29 February 2012

camar yang tinggi

* * *


apa yang saya rasa sekarang.. makin pelik, kadang rasa hilang kadang rasa ada.. tapi kelainannnya membuat jiwa sikit terseksa, bila kita berserah rasanya tu macam salah tapi kalau terus ke depan tanpa tak tahu apa-apa itu seksa namanya.. saya cuba untuk jadi yang terbaik, tapi usaha saya xsebaik yang saya kata..


kita tak punya apa-apa tapi yang kita ada itu memang bahagian kita, senang tengok diorang buat.. sana sini macam semuanya mudah, saya rasa susah.. cepat sangat putus asa sebelum mencuba,


tapi bila nilai baik-baik, memang kita takkan pernah sama, Allah dah bagi adil, seadilnya untuk setiap hamba-Nya, bila mana kita lebih ada insan lain yang kurang, bila mana kita kurang Allah bagi lebih pada yang patutnya, adil bukan?


so, dunia takkan berputar balik melainkan putaran tetap pada paksinya saja, bulan juga akan terus terang sampai pagi dia hilang, matahari tetap ada, cuma kita je yang dok negeri yang berbeza-beza, sana terang sini malam,


jadi, jom kita tinggikan nilai kita dengan sentiasa berusaha untuk menjadi seorang yang berjiwa tinggi, tak keluh dengan apa yang kita ada, tapi bersyukur sentiasa.. :)


insyaAllah.. 


with luv,
Inan Naurah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ad