Friday 23 November 2012

please.. i need u

 ***

mencuba menjadi yang terbaik. namun hampa di pertengahan jalan.

bagai orang hilang jati diri dan arah. bagai ada satu paksaan yang mengalir di hati.
mengundang gundah dan derita, ada tangunggjawab yang xselesai. ada gelisah yang merundung.

aku rindu dia.. aku sayang kan dia..
nenek..

di mana kau menghilang, puas aku cari dalam mimpi-mimpi..
namun kau jarang muncul lagi.. tak sudikah kau lagi.. aku rindukanmu..

nek.. ketahuilah bahwa aku xpernah berhenti sayang padamu.. aku rindu tiap kasih yang
kau titip untuk kami adik beradik.. walau ada masanya kau bagai tak suka pada kami,

tapi aku tahu kau xpandai pamerkan kasih.. kaku dengan teguran namun berasas kerna kau cinta kami.
kau inginkan yang terbaik buat kami..

nek..
hadirlah lagi.. aku rindu..

please..
i miss u, sungguh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ad